پرینت
#٢٠٩
بازدید: ٣۶٩٨
16 آذر 1392 - 09:06

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته

۲۹ دی تا ۲ بهمن ۱۳۹۲ / محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
همگام با تخصصی شدن هرچه بيشتر نمايشگاه ها دركشورهای پيشرفته و صاحب صنعت نمايشگاهي، نمايشگاه های عمومي بكار خود پايان ميدهند. امروزه نمايشگاه هاي تخصصي بسيار بيشتر مورد توجه كارشناسان،‌ متخصصين و بازديدكنندگان قراردارند، چرا كه نمايشگاه هاي عمومي بدليل وسعت موضوعي و تعدد شركت كنندگان و گروه هاي كالايي آنها، پاسخگوي نياز مخاطبين و بازديدكنندگان نيستند. بديهيست با توجه به تغييرات شگرفي كه پيشرفت علم و تكنولوژي در روند رشد صنايع و توليدات ايجادنموده، هرروز شاهد نوآوري در توليد و بهبود كيفي كالاها هستيم. مسلماً حوزه هاي مرتبط با صنعت ساختمان نيز از اين پيشرفت و نوآوري بي بهره نمانده اند بطوريكه ديگر نميتوان تمامي اين نوآوريها را در قالب يك نمايشگاه عمومي تحت عنوان كلي ساختمان به مخاطبين عرضه نمود.

به جرأت ميتوان اذعان نمود كه صنعت توليد در و پنجره در ساليان اخير پيشرفتهاي چشمگير و حيرت انگيزي داشته است به گونه اي كه امروزه از محدوده يك صنعت كارگاهي صرف خارج شده و با بهره گيري از ماشين آلات و تجهيزات مدرن و سيستمهاي نرم افزاري و اتوماسيون صنعتي،‌ به عنوان كالايي كه محصول علم و فناوري است در اختيار مصرف كنندگان قرارميگيرد.

خوشبختانه ورود تكنولوژي ساخت و تجهيز در و پنجره به كشور موجب شده كه روند بهبود كيفي توليدات داخلي نيز شتاب بيشتري بگيرد واز قابليت رقابت با محصولات خارجي در سطح بسيار خوبي برخوردار باشند و درواقع زمينه و شرايط حضور اينگونه توليدات در كنار نمونه هاي خارجي در يك مكان و تحت عنوان يك نمايشگاه كاملاً تخصصي فراهم شده است . هم اينك با توجه به گستردگي حوزه توليد در و پنجره در دنيا، در بيشتر كشورها شاهد برپايي نمايشگاه هاي تخصصي براي اين محصولات هستيم به عبارت بهتر،‌ صنعت توليد در وپنجره و تجهيزات وابسته آنقدر ارتقاء و پيشرفت داشته كه انگيزه كافي جهت برپايي نمايشگاه هاي تخصصي مستقل براي آن وجود دارد.

برگزاري پنجمين نمايشگاه تخصصي بين المللي در و پنجره در تهران ، با حضور شركتها و مؤسسات داخلي و خارجي كه در زمينه توليد ،‌ بازرگاني و خدمات مرتبط با اين گروه كالايي فعاليت دارند گامي بلند و محکم در جهت ارائه نوآوريها و توليدات مدرن اين رشته از صنعت محسوب ميشود و مسلماً مورد استقبال شركت هاي ساختماني شركت هاي انبوه ساز تعاونيهاي مسكن ، مجتمع هاي مسكوني و تجاري ،‌ هتلها و نيز عموم مردم به عنوان مصرف كنندگان نهايي اين محصولات واقع خواهد شد.

 

اهـداف بــرگـزاری نمـایشگـاه

الف. اهـداف عمـومـی

١. معرفي ظرفيتهاي بالقوه و بالفعل دركشور در زمينه توليد،‌ بازرگاني وخدمات مربوط به صنايع در و پنجره مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، مواد اولیه.
٢. شناسایی و معرفي مشکلات ، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمايت سازمانهای دولتی ذيربط از دست اندرکاران صنعت مذکور.
٣. ایجاد بستر های مناسب به منظور ترغيب افراد يا واحدهاي سرمايه گذار جهت سرمايه گذاري و بهره گيري مناسب از ظرفیتهای موجود و ایجاد زمينه هاي اشتغال زايي و كارآفريني در صنایع موضوع نمایشگاه.
٤. آشنایی دست اندرکاران با محصولات ، نوآوریها و ظرفیتهای موجود در ساير كشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی.
٥. ايجاد فضاي رقابتي سالم ميان توليدكنندگان داخلي در جهت ارتقاء كيفيت توليد.
٦. ايجاد ارتباط مستقيم و رودر رو ميان توليدكنندگان و مصرف كنندگان به منظور آشنايي بهتر با نيازهاي بازار مصرف.
٧. ايجاد و يا ارتقاء رويكرد صادرات محصول به ساير كشورها.
٨. تبادل فكر ، فناوري و محصول ميان شركت كنندگان داخلي و خارجي نمايشگاه و ايجاد ارتباط تجاري ميان آنها.
٩. شناسايي واحدهاي برتر در زمينه توليد ، بازرگاني و خدمات مرتبط با موضوع نمايشگاه.

ب. اهـداف اختصـاصی

١. معرفی میزان تأثیر و نقش محصولات در و پنجره ساختمانی در حفظ ، صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی و تلاش در جهت حفظ ذخایر موجود انرژی در کشور.
٢. آگاهی از میزان تأثیرگذاری این محصولات در بهینه سازی مصرف انرژی واصلاح الگوی مصرف.
٣. باتوجه به تعدد و کثرت واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی که بصورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط با محصولات در و پنجره هستند برپایی نمایشگاه تخصصی و جدا از نمایشگاه صنعت ساختمان، هم برای مشارکت کنندگان و هم برای بازدیدکنندگان از اهمیت و اولویت بسیاری برخوردار است. لذا این نمایشگاه نیاز مخاطبین این صنعت را به مراتب بیشتر از نمایشگاه عمومی ساختمان برآورده میسازد. به همین دلیل بسیاری از واحدهای شرکت کننده در نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته، فقط در همین نمایشگاه حضورمی یابند و در نمایشگاه ساختمان مشاهده نمیشوند.

پنجره ها هوشمندتر می شوند پنجره ها هوشمندتر می شوند
کشف ماده جدیدی که با کنترل نور مرئی و گرمازای فروسرخ، پنجره های هوشمند را هوشمندتر ...
بازدید: ٢٨٧٠
انواع شیشه دوجداره انواع شیشه دوجداره
توضیحاتی در مورد انواع مختلف شیشه و کاربرد آنها در بخش های مختلف ساختمان ...
بازدید: ١١۴۶٨
شرکت آلوم‌جام در پنجمین نمایشگاه صنعتی‌سازی ساختمان شرکت آلوم‌جام در پنجمین نمایشگاه صنعتی‌سازی ساختمان
نمایشگاه صنعتی‌سازی ساختمان با حضور آلوم‌جام برگزار شد ...
بازدید: ٣٢٢١

SecImgSes



تبلیغات بازار یو‌ پی‌ وی‌ سی ایران نرم افزار ercom طراحی پنجره upvc
تولید کابینت PVC در مجموعه همارشتن تولید کابینت PVC در مجموعه همارشتن
همارشتن تولید و عرضه انواع کابینت‌های پی وی سی را در رنگ‌های متنوع آغاز کرده است
- بازدید: ۶۵
برگزاری کلاس تئوری در دفتر انجمن در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران برگزاری کلاس تئوری در دفتر انجمن در و پنجره یو.پی.
کلاس تئوری کاربرد انواع بازشوهای خاص و آنالیز استاندارد ابعاد آن در صنعت در و پنجره و نما
- بازدید: ۶٨
محصولات جدید پارس یراق پروفیل محصولات جدید پارس یراق پروفیل
شرکت پارس یراق پروفیل در راستای پیشبرد تولیدات خود محصولات جدیدی را به سبد کالایی خود اضاف
- بازدید: ۶۴
مطالب تصادفی
افزایش قیمت PVC در بازار آسیا افزایش قیمت PVC در بازار آسیا
PVC در بازارهای آسیا با افزایش تقاضا و رشد قیمت همراه بود ...
بازدید: ۴٠۵٩
ارتقاء کیفیت یراق دوحالته GU ارتقاء کیفیت یراق دوحالته GU
خبری خوب برای مصرف کنندگان یراق دوحالته GU ...
بازدید: ٢٧١۴
بازار یو‌پی‌وی‌سی یکساله شد بازار یو‌پی‌وی‌سی یکساله شد
گذشت یک سال از راه‌اندازی رسمی وبسایت بازار یو‌پی‌وی‌سی ایران ...
بازدید: ٣۵١٠

اخبار شرکت ها
:: ورود کاربران


ثبت نام
کلمه عبور جدید
:: مجوزهای اخذ شده

به پرداخت ملت

مطالب تصادفی محتوایی
فروش دستگاه پانچ هیدرولیک گوشه آلومینیوم فروش دستگاه پانچ هیدرولیک گوشه آلومینیوم
فروش دستگاه پرس هیدرولیک گوشه آلومینیوم Hegsan H-800 ...
بازدید: ۵۵٣۵
پروفیل های UPVC و اشعه UV خورشید پروفیل های UPVC و اشعه UV خورشید
رابطه پروفیلهای UPVC و اشعه UV اهمیت وجود ماده دی اکسید تیتانیوم در ترکیبات پروفیل ...
بازدید: ٣٢٧١