پرینت
#٢٠٩
بازدید: ٣۴٧٩
16 آذر 1392 - 09:06

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته

۲۹ دی تا ۲ بهمن ۱۳۹۲ / محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
همگام با تخصصی شدن هرچه بيشتر نمايشگاه ها دركشورهای پيشرفته و صاحب صنعت نمايشگاهي، نمايشگاه های عمومي بكار خود پايان ميدهند. امروزه نمايشگاه هاي تخصصي بسيار بيشتر مورد توجه كارشناسان،‌ متخصصين و بازديدكنندگان قراردارند، چرا كه نمايشگاه هاي عمومي بدليل وسعت موضوعي و تعدد شركت كنندگان و گروه هاي كالايي آنها، پاسخگوي نياز مخاطبين و بازديدكنندگان نيستند. بديهيست با توجه به تغييرات شگرفي كه پيشرفت علم و تكنولوژي در روند رشد صنايع و توليدات ايجادنموده، هرروز شاهد نوآوري در توليد و بهبود كيفي كالاها هستيم. مسلماً حوزه هاي مرتبط با صنعت ساختمان نيز از اين پيشرفت و نوآوري بي بهره نمانده اند بطوريكه ديگر نميتوان تمامي اين نوآوريها را در قالب يك نمايشگاه عمومي تحت عنوان كلي ساختمان به مخاطبين عرضه نمود.

به جرأت ميتوان اذعان نمود كه صنعت توليد در و پنجره در ساليان اخير پيشرفتهاي چشمگير و حيرت انگيزي داشته است به گونه اي كه امروزه از محدوده يك صنعت كارگاهي صرف خارج شده و با بهره گيري از ماشين آلات و تجهيزات مدرن و سيستمهاي نرم افزاري و اتوماسيون صنعتي،‌ به عنوان كالايي كه محصول علم و فناوري است در اختيار مصرف كنندگان قرارميگيرد.

خوشبختانه ورود تكنولوژي ساخت و تجهيز در و پنجره به كشور موجب شده كه روند بهبود كيفي توليدات داخلي نيز شتاب بيشتري بگيرد واز قابليت رقابت با محصولات خارجي در سطح بسيار خوبي برخوردار باشند و درواقع زمينه و شرايط حضور اينگونه توليدات در كنار نمونه هاي خارجي در يك مكان و تحت عنوان يك نمايشگاه كاملاً تخصصي فراهم شده است . هم اينك با توجه به گستردگي حوزه توليد در و پنجره در دنيا، در بيشتر كشورها شاهد برپايي نمايشگاه هاي تخصصي براي اين محصولات هستيم به عبارت بهتر،‌ صنعت توليد در وپنجره و تجهيزات وابسته آنقدر ارتقاء و پيشرفت داشته كه انگيزه كافي جهت برپايي نمايشگاه هاي تخصصي مستقل براي آن وجود دارد.

برگزاري پنجمين نمايشگاه تخصصي بين المللي در و پنجره در تهران ، با حضور شركتها و مؤسسات داخلي و خارجي كه در زمينه توليد ،‌ بازرگاني و خدمات مرتبط با اين گروه كالايي فعاليت دارند گامي بلند و محکم در جهت ارائه نوآوريها و توليدات مدرن اين رشته از صنعت محسوب ميشود و مسلماً مورد استقبال شركت هاي ساختماني شركت هاي انبوه ساز تعاونيهاي مسكن ، مجتمع هاي مسكوني و تجاري ،‌ هتلها و نيز عموم مردم به عنوان مصرف كنندگان نهايي اين محصولات واقع خواهد شد.

 

اهـداف بــرگـزاری نمـایشگـاه

الف. اهـداف عمـومـی

١. معرفي ظرفيتهاي بالقوه و بالفعل دركشور در زمينه توليد،‌ بازرگاني وخدمات مربوط به صنايع در و پنجره مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، مواد اولیه.
٢. شناسایی و معرفي مشکلات ، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمايت سازمانهای دولتی ذيربط از دست اندرکاران صنعت مذکور.
٣. ایجاد بستر های مناسب به منظور ترغيب افراد يا واحدهاي سرمايه گذار جهت سرمايه گذاري و بهره گيري مناسب از ظرفیتهای موجود و ایجاد زمينه هاي اشتغال زايي و كارآفريني در صنایع موضوع نمایشگاه.
٤. آشنایی دست اندرکاران با محصولات ، نوآوریها و ظرفیتهای موجود در ساير كشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی.
٥. ايجاد فضاي رقابتي سالم ميان توليدكنندگان داخلي در جهت ارتقاء كيفيت توليد.
٦. ايجاد ارتباط مستقيم و رودر رو ميان توليدكنندگان و مصرف كنندگان به منظور آشنايي بهتر با نيازهاي بازار مصرف.
٧. ايجاد و يا ارتقاء رويكرد صادرات محصول به ساير كشورها.
٨. تبادل فكر ، فناوري و محصول ميان شركت كنندگان داخلي و خارجي نمايشگاه و ايجاد ارتباط تجاري ميان آنها.
٩. شناسايي واحدهاي برتر در زمينه توليد ، بازرگاني و خدمات مرتبط با موضوع نمايشگاه.

ب. اهـداف اختصـاصی

١. معرفی میزان تأثیر و نقش محصولات در و پنجره ساختمانی در حفظ ، صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی و تلاش در جهت حفظ ذخایر موجود انرژی در کشور.
٢. آگاهی از میزان تأثیرگذاری این محصولات در بهینه سازی مصرف انرژی واصلاح الگوی مصرف.
٣. باتوجه به تعدد و کثرت واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی که بصورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط با محصولات در و پنجره هستند برپایی نمایشگاه تخصصی و جدا از نمایشگاه صنعت ساختمان، هم برای مشارکت کنندگان و هم برای بازدیدکنندگان از اهمیت و اولویت بسیاری برخوردار است. لذا این نمایشگاه نیاز مخاطبین این صنعت را به مراتب بیشتر از نمایشگاه عمومی ساختمان برآورده میسازد. به همین دلیل بسیاری از واحدهای شرکت کننده در نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته، فقط در همین نمایشگاه حضورمی یابند و در نمایشگاه ساختمان مشاهده نمیشوند.

توسعه دوباره پنجره وین سان توسعه دوباره پنجره وین سان
دانش فنی و سوابق کاری مدیران شرکت «آذین اندیشه البرز» چشم‌انداز روشنی برای توسعه شرکت در زمینه‌های گوناگون ...
بازدید: ٢٩٩۶
کپی‌کاری از پروفیل‌های همارشتن کپی‌کاری از پروفیل‌های همارشتن
چند سال پیش کارگاهی در اصفهان و اخیرا در لرستان به سوء استفاده از این برند پرداخته‌اند ...
بازدید: ٣۵٣٣
واردات بی‌رویه پروفیل یوپی‌وی‌سی با ترفندهای گمرکی واردات بی‌رویه پروفیل یوپی‌وی‌سی با ترفندهای گمرکی
در نشست تولیدکنندگان پروفیل یو پی وی سی مطرح شد ...
بازدید: ٣١٢۵

SecImgSes



تبلیغات بازار یو‌ پی‌ وی‌ سی ایران نرم افزار ercom طراحی پنجره upvc
تولید چسب سیلیکون ماستیک توسط رباط وین تولید چسب سیلیکون ماستیک توسط رباط وین
شرکت رباط وین محصول جدید چسب خود با برند سیلی فیکس را به بازار عرضه کرد
- بازدید: ١٠٠
اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی به هافمن اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان
دومین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار
- بازدید: ١٢٢
بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجموعه همارشتن بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجموعه همارشتن
محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان به همراه هیات همراه در روز دوشنبه 4 ارد
- بازدید: ١٠٣
مطالب تصادفی
نرم افزار طراحی و ساخت پنجره دوجداره نرم افزار طراحی و ساخت پنجره دوجداره
استفاده از نرم افزار ercom در صنعت در و پنجره آلومینیوم و upvc و شیشه دوجداره ...
بازدید: ۵٩٩٧
تعدیل 119 نماینده ویستابست در راستای کیفیت صنعت در و پنجره تعدیل 119 نماینده ویستابست در راستای کیفیت صنعت در و پنجره
قطع همکاری ویستابست با 119 تولید کننده در و پنجره های UPVC ...
بازدید: ٣۵۵۶
همایش تخصصی فعالان صنعت در و پنجره یو پی وی سی همایش تخصصی فعالان صنعت در و پنجره یو پی وی سی
با حضور رییس، اعضا و جمع کثیری از تولید‌کنندگان پروفیل و در و پنجره برگزار شد ...
بازدید: ۴٠٨٨

اخبار شرکت ها
:: ورود کاربران


ثبت نام
کلمه عبور جدید
:: مجوزهای اخذ شده

به پرداخت ملت

مطالب تصادفی محتوایی
پارس‌ فوژان فرآیند؛ تضمینی برای کیفیت پارس‌ فوژان فرآیند؛ تضمینی برای کیفیت
شركت «پارس فوژان فرآیند» با تلاش گروهی از متخصصان صنعت پلیمر در سال 1383 تأسیس شد ...
بازدید: ۴۵۵٩
چرا مدیران به کتاب‌های بزرگ نیاز دارند؟ چرا مدیران به کتاب‌های بزرگ نیاز دارند؟
این کتاب یکی از آثاری است که به دانشجویان مدرسه تجاری هاروارد تدریس می‌شود ...
بازدید: ٢۴٣٨