پرینت
#۴٨٨
بازدید: ٢۴٧٠
28 خرداد 1394 - 00:58

نامداری بدون نیک‌نامی به پشیزی نمی‌ارزد...

ویستابست بیش از هر زمان دیگری دغدغه رعایت مبانی اصول اخلاقی در کسب وکار را دارد

نامداری بدون نیک‌نامی به پشیزی نمی‌ارزد...

به گزارش بازار یو‌پی‌وی‌سی ایران؛ این روزها ویستابست بیش از هر زمان دیگری دغدغه رعایت مبانی اصول اخلاقی در کسب و کار را دارد.

دغدغه‌ای که ناشی از اعتقاد راسخ اقدامیان با سابقه‌ای طولانی در بازار کسب و کار و تولید است و صد البته که می‌توان آن را در کلیه سطوح ویستابست نیز مشاهده کرد.

با کمی توجه می توان دریافت ویستابست گامی بلند در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ رعایت اصول اخلاقی (از روند جذب و آموزش نیرو تا حوزه فروش و توسعه بازار و حتی رقابت) برداشته و اتفاقاً از درون مجموعه خود پذیرفتن این مسئولیت را شروع کرده است.

مدیران ارشد این خانواده سخت بر این اعتقادند که همکاران صنعت پروفیل نه تنها مانعی بر سر راه ترقی ویستابست نیستند، بلکه یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت نیز محسوب می‌شوند و می‌توانند همچون پله‌های نردبان ترقی برای این صنعت عمل کنند. این رفتار حرفه‌ای، تعبیر آشکار سخن فیلسوف بزرگ «نیچه» است که رقبای خود را دوست بدارید، زیرا بهترین جنبه‌های شما را به نمایش می‌گذارند.

رئیس هیئت‌ مدیره ویستابست با کوله‌باری از تجربه، باور دارد که رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای موجب رشد، تعالی و استواری سازمان‌ها می‌شود. همان‌گونه که می‌بینیم این موضوع آشکارا در مورد ویستابست صدق می‌کند. این شرکت علی‌رغم تمامی موانع موجود، همچنان حامی و یکه‌تاز صنعت پروفیل بوده و هست.

آقای اقدامیان در این رابطه اظهار می‌کند:

«اخلاق حرفه‌ای يكی از مسائل اساسی بنگاه‌های اقتصاد امروزی است. در حال حاضر، متأسفانه در جامعه صنعتی ما و در فضای کسب و كار، كمتر به این اصول توجه می‌شود.

جامعه ما نيازمند آن است تا ويژگی‌های اخلاق حرفه‌ای مانند دلبستگی به كار، روحيه مشاركت و اعتماد، ايجاد تعامل با يكديگر و عدم تخریب همکار و در نهایت تلاش برای تحقق آن فرهنگ‌سازی شود.

امروزه بسياری از کشورها در جهان صنعتی به اين بلوغ رسيده‌اند که بی‌اعتنايی به مسائل اخلاقی و فرار از مسئوليت‌ها و تعهدات اجتماعی و کاری، به از بين رفتن بنگاه‌های اقتصادی می‌انجامد. به همين دليل بسياری از شرکت‌های موفق برای تدوين منشور اخلاقی احساس نياز کرده و به اين باور رسيده‌اند که بايد در سازمان‌ها يک فرهنگ مبتنی بر اخلاق رسوخ کند.»

سازمانی با صفات یادشده سعی می‌کند همیشه ممتاز باشد، اعتماد به نفس داشته باشد، به مهارت بالايی در حرفه خود دست پيدا کند، جدی و پرکار باشد، به موقعيت فعلی خود راضی نيست و از طرق شايسته دنبال ارتقای خود است، سعی نمی‌کند به هر طريقی در رقابت برنده باشد، براي ارزش‌های اجتماعی احترام قائل است، به حقوق و  نظر اشخاص احترام می‌گذارد، خوش‌قول است، به ديگران حق تصميم‌گيری می‌دهد و تنها منافع خود را ارجح نمی‌داند.

در پایان این نکته قابل تأمل است که رعایت اصول حرفه‌ای، باعث ایجاد بازاری پر رقابت، اما سالم؛ کم هزینه، اما پر سود و پروفیلی با برند‌های مختلف، اما با کیفیت می‌شود. در واقع صنعتی شکوفا با فضایی گسترده در راستای حفظ منافع تولید‌کننده و مشتری توأمان خواهیم داشت.

به امید آن روز نه چندان دور...!

انتقاد از کاهش ۵۰ درصدی تعرفه واردات پروفیل UPVC انتقاد از کاهش ۵۰ درصدی تعرفه واردات پروفیل UPVC
نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان پروفیل یوپی‌وی‌سی مطرح کرد ...
بازدید: ٢٧۵٨
ویستابست غایب بزرگ هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره 94 ویستابست غایب بزرگ هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره 94
ویستابست در هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره در ایران شرکت نخواهد کرد ...
بازدید: ٢٢۴٣
افتتاح خط تولید شیشه دوجداره در شرکت ایده آل مبتکر ماشین افتتاح خط تولید شیشه دوجداره در شرکت ایده آل مبتکر ماشین
افتتاح خط تولید تمام اتوماتیک شیشه دو جداره با متد اسپیسر حرارتی ...
بازدید: ٣٢٨٢

SecImgSes



تبلیغات در بازار یو‌پی‌وی‌سی ایران پروفیل آورتا
اهمیت کاربرد گالوانیزه یکپارچه در ضلع دستگیره اهمیت کاربرد گالوانیزه یکپارچه در ضلع دستگیره
یکپارچه نبودن گالوانیزه در ضلع دستگیره اشکال‏ات بسیاری را از زمان تولید تا دوران کاربری به
- بازدید: ١۵٠
پیدایش شیشه‌های دوجداره پیدایش شیشه‌های دوجداره
شیشه های دوجداره در سال 1865 توسط صاحب یک مغازه شیشه‌ فروشی در شهر نیویورک ساخته شد
- بازدید: ١١٩
تمام درب و پنجره های دنیا را یکجا ببینید! تمام درب و پنجره های دنیا را یکجا ببینید!
این عکس ها به ما یاد آوری می کند که درب و پنجره فقط برای باز و بسته شدن نیست
- بازدید: ٢٣١
مطالب تصادفی
کاهش قیمت پروفیل‌های ماژول کاهش قیمت پروفیل‌های ماژول
اطلاعیه و لیست قیمت پروفیل‌های شرکت ماژول مبنی بر کاهش قیمت در تاریخ 16/7/1392 ...
بازدید: ٧٩٣٨
فرآیند تولید پروفیل UPVC فرآیند تولید پروفیل UPVC
فرایند تولید پروفیل UPVC شامل دو مرحله اصلی می باشد ...
بازدید: ۴٧٧۴
دومین همایش خانواده بزرگ سیندژ دومین همایش خانواده بزرگ سیندژ
15 آبان‌ماه در سالن سعدی مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد با حضور نمایندگان برگزار شد ...
بازدید: ٣۵۶۵

اخبار شرکت ها
:: ورود کاربران


ثبت نام
کلمه عبور جدید
:: مجوزهای اخذ شده

به پرداخت ملت

مطالب تصادفی محتوایی
پنجره‌های ضد صوت پنجره‌های ضد صوت
مهندسان کره جنوبی پنجره‌ای را ابداع کرده‌اند که سر و صدای بیرون را فیلتر اما هوای تازه را به درون منزل وارد می‌کند ...
بازدید: ٢۵٣٩
نمونه پیش فاکتور ERCOM نمونه پیش فاکتور ERCOM
محاسبه قیمت و صدور پیش فاکتور برای پنجره دوجداره upvc توسط نرم افزار ercom ...
بازدید: ٩٧٣٣
همایش تخصصی فعالان صنعت در و پنجره یو پی وی سی همایش تخصصی فعالان صنعت در و پنجره یو پی وی سی
با حضور رییس، اعضا و جمع کثیری از تولید‌کنندگان پروفیل و در و پنجره برگزار شد ...
بازدید: ٣٧٠٣